„Slušnosť “ chápeme, ešte význam toho- slova ?

25. mája 2015, lesanka, Nezaradené

Pričasto sa to slovíčko v posledných rokoch , začalo používať a operuje sa ním, všade.

Niekedy to vyzerá ,že v štáte je možno 1 tisícka „slušných “ , no a tí čo pracujú a nevidno ich tak majú ,smolu.

V poslednej TV relácii som tiež zachytila ,dohodli sme sa ,že pred divákmi budeme slušní a nebudeme kaziť nedeľu. Prepánajána , odkedy sa slušnosť meria na dohode ?

Možno ,preto okradnutá babka  povedala , no pán redaktor- keď, on vyzeral „slušne“ a rozprával „slušne „.

Čiže , slušnosť je, ak ma nie je vidno a počuť ,môžem byť aj hoviadko ,no beda na verejnosti , už len svätožiaru a ideme.

Neverím vo svojom živote človeku ,ktorí začne svoj rozhovor , som slušný a tolerantný a neviem aký, ešte.

Ihneď som v pozore ,nedám mu to najavo , no som opatrnejšou.

Nakoľko aj v mladosti sa neraz stalo ,že sa nám predstavil vedúci ako  ,osoba slušná ,proti korupcii a protekcii. Chudák ,nie dlho bol vo funkcii.

Priznám sa vtedy frčalo mať, za menom skratku  : CSC noooo ,študovaný človek, to.

My, ako mladí sme si ihneď vraveli ,zasa jeden z tých -„csc“ čiže, c.elkom s.olídny c.igán-c.s.c.-

Zdvihne ma vždy ten prívlastok-slušný ,ak si ho dá osoba sama a ešte presvedčí o sebe aj ostatných.

Bolo zvykom voľakedy sa spýtať a dať otázku takému ,či už v živote zažil alebo stretol alebo počul  ,žeby niekto čo chce kradnúť a byť neslušný sa predstavil , viete chcem byť vo funkcii ,no kradnem a som neslušný.

Predstava ,čo dnes žijeme a ako sa nám darí deformovať našu mládež ,že stačí dobre vyzerať a mať správnych ľudí na správnych miestach ,potom už len jedinú vetu sa majú naučiť  a to :

„som, slušný ,poctivý“, dobre vyzerám , luxusne sa obliekam“

nuž, možno zasa bude lepšie,prebudíme sa a zistíme ,že to nie je správna cesta ku výchove mládeži.

Voľakedy sa slušnosť inak posudzovala .