Založ si blog

prečo, život za komunistov a teraz v demokracii? Sme . úplatní a nevedomí, čo to žijeme?

Nakoľko sa dennodenne stretávam s ľuďmi , čo pre svoje dobro a výhody sú ochotní klesnúť oveľa nižšie ako voľakedy sa vytýkalo , súdruhom.

Sme ľudia a preto ani by ma to až tak nemalo zarážať  ,no predsa ak to spravia zrelí a s dospelými deťmi ľudia ,ktorí niečo prežili a vedia o čom je život , no tomu sa zvyklo vravievať , sila sprostáka a pokrytectva.

Vytýka sa tu veľa ,vraj či mi je smutno za bývalým režimom , odpoveď : Nie za režimom za človečenstvom z bývalej doby, aspoň to nekrivili komunisti v rodinách a známych.

Ak ,občania neútočili na ich moc v štáte veru dokonca podporovali pomoc jeden druhému a rodinu.

Neboli pri tom kresťanský no vedeli ľudí spojiť aj proti sebe a v tomto dnes vidím ,silu ich komunistov a teraz v demokracii.

Neviem, ako sa to mohlo takto zmeniť a čo dnes poviem už zajtra ma presvedčí niekto ,nerob to sprav to chytrejšie a vyhovor sa , dôvod sa vždy nájde.

Komunista bol ako som písala vraj , ateista no nikdy sa nesnažil povyšovať nad inými a ba dokonca tam ,kde žil pôsobil ako jeden z ostatných .

Dnes , máme a sme najprv sama ochota vraj budem z celej sily pomáhať dobrej veci a ak by sa niekto našiel ,rád pomôžem aspoň osobou svojou.

Dobre si prosím ,prečítajte výrok nás , po niekoľkých mailoch a správ sa zmení rétorika a už nie som až tak za podporu , pomôcť dobrej veci už len dokázať svoju vysokú vedomosť a nakoniec ak to vybuchne moje správanie ,tak vtedy si spomeniem , prišiel a prichytený som bol , nuž skoro sa stratím v anonymite a prejdem v pokryteckým vyjadrením , stratený čas.

Poznať ľudí a hlavne ich a našu mentalitu ma vždy zaujímalo.

Možno preto ,že som sa snažila na strednej veľa čítať a počúvať dospelých.

Možno , preto že som neverila o sprostosti jedného ku druhému.

Možno ,preto že aj keď s vami nesúhlasím , váš postoj a názor som povinná prijať.

Možno ,preto že som aká som a iná už nebudem.

Možno ,preto že ma takto vychovávali v rokoch komunizmu aj v kresťanskej rodine.

Možno ,preto že blahobyt mi nikdy nič nevravel a nehovoril mi -pane.

Možno ,preto že vždy som mala najprv pred očami človeka ,ktorému ak bolo v mojich silách aj s maličkosťou som sa snažila pomôcť.

Hlavný dôvod ?

Možno ,preto že nikdy neverila v zlo ľudí ale v ich dobro.

A preto som v živote tvrdila a budem tvrdiť , nikdy nemám právo všetkých ľudí čo boli v komunistickej strane -odsúdiť.

Väčšina ,bola veľmi ochotná a dokonca pomohla viac ako dnes mi občania vieme sebe pomáhať.

Že ,som poznala a boli dokonca vo vysokých funkciách a nebáli sa a nehanbili pomôcť ,stretnúť sa , porozprávať aj s nie komunistom.

Veru ,začneme najprv že chceme svojou troškou už prispieť ku dobrej veci a ešte s výrokom ,nemáme sa nechať zastrašiť ,to je cieľom poniektorých , umlčať nás.

My sa nikdy nepoučíme a napriek všetkému aj pri zistení ,že u nás nie je -PRAVICA a ĽAVICA a že pán premiér nemá protivníkov ,no musí sa nejako odlíšiť a po tomto sa znova spojiť a už ťahať aj s pravicou do boja ,

za ich lepšie životy a lepšiu budúcnosť.

Minule som dočítala knihu  v ktorej sa popisovali etapy v živote človeka.

Veľmi poučné aj v dnešnej dobe a práve na dnešnú dobu.

Hoci bola v českom jazyku ,no bolo to poučné a ozaj čo si dovolíme v dobe nikoho a ničoho konať a nechať konať ?

Jeden by povedal ten spisovateľ musel žiť už našu dobu dnešnú, veru noie je to autor ktorého som čítala ešte v mladosti a na intráku  , vždy mal krásne romány a hlavne donútil bez násilia sa zamyslieť čítajúcemu.

Po voľbách , budeme zasa u nás múdrejší a znova veľa z nás bude nadávať , tí ficolízači ,tí takí a takí.

Možno ,len sme pozabudli ,že vlastne to všetko sme MY všetci a žijeme všetci tu ,no ak nám neprekáža , FARIZEJSTVO,URAŽANIE , POKRYTECTVO a všetko s týmito neduhami spolu.

Môžeme sa oháňať diplomami a s jazykovo nabitými vedomosťami ,vždy nás dobehnú tí ,čo sa dostali medzi nás s jednou úlohou nedovoliť povaliť -IMPERIUM bohatým a zbohatlíkom .

Nepochopili sme to a nechcem sa mýliť no ani táto generácia to nepochopí .

To je najväčšia pohroma pre nás občana a -homosepiens- QUO VADIS ?

Nikam ,tam kde ma presvedčia ,bude ti u nás lepšie vykašli sa na nepodstatné osoby !

To je celá podstata ,kam nás chceli dostať a dostali, naši demokrati.

 

 

Nacionalizmus ? TERORIZMUS-do 89-VEC, NEVIDANA . .. .

08.06.2015

Slováci a v minulom režime sa občan nemusel obávať, nacionalistov ,teroristov ,čo a kde sme to dospeli s demokraciou ? Veru, lepšie už bolo a nikdy už nebude a tá zloba a nacionalizmus a terorizmus a -izmus …, budú pribúdať. My postarší si zalovme v pamäti a aké to nám v sobotu večer v televíznej ponuke dávali z Ameriky? Nuž, deti sopľavé z chudobných rodín [...]

Závažné udalosti posledných dní.

02.06.2015

Ozaj vieme ,čo vlastne žijeme a čo bude s nami ? Povstane národ proti národu. V minulom storočí prišli vo vojnách o život miliony ľudí. Jeden britský historik napísal:,,Dvadsiate storočie bolo najvražednejším storočím v celej historii….Bolo to storočie takmer nepretržitých vojen, v ktorom bolo iba málo krátkych období bez toho,aby niekde neprebiehal organizovaný [...]

Chceli sme Západ a Ameriku , máme ju aj s chudobnými a hladujúcimi deťmi.

01.06.2015

Neviem ako chcú a či sa podarí pomôcť u nás uprchlíkom ,no ak západ dá eurá tak potom áno. škoda veľká ,že pre naše deti v dolinách a dedinkách na ústraní nie sú peniaze na pomoc. musia znášať chudobu naplno a v plnej paráde. rodičia nestačia ani pozháňať na platby na kúrenie a vodu. sú to hrozné prípady v rádiu ak výherca 1000eur oznámi redaktorovi ,áno viem [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 51762x
Priemerná čítanosť článkov: 2353x

Autor blogu

Kategórie